WOHOO!!!

Satt och kollade på digitalkameror och lyssnade på In Flames - Only For The Weak när telefonen ringde...

De va från Håkantorpsskolan jag sökt jobb på. Jag ska få komma på intervju. och jag måste säga att det lät riktigt lovande med tankte på samtalet. Hon undrade om jag fortfarande var intresserad, men jag sa ärligt att jag hade tagit ett jobb på Wenströmska på fredagarna, och det skulle komma att krocka. Men det var tydligen inte så problematiskt, ty det skulle kunna gå att ändra om i schemat så det skulle kunna gå bra ändå! TACKAR FÖR KAFFET lixom :)


Så nu e man kanonglad igen!! Detta med tanke på allt skit med a-kassa och sånt... suck... det ringde nån snubbe, efter jag ringt och klagat ordentligt på kärringarna på a-kassan, och kollade vad som gällde. Så de va bara dra allt igen. Han sa då att hon som har hand om mitt ärende ska "ringa på torsdag när hon kommer tillbaks från semestern". Mmmmm, visst tänkte jag... jag har jagat bitchen (my bad) länge nog nu. Men ok, det verkade seriöst.
Men har det ringt idag.....NEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ....
kommer det att ringa......NEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ.....


Men visst måste man erkänna att 2 dagar till i veckan inte skadar att få jobba!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback