Long time no blogging...

Som dom fleste vet har min dator vart illamående än en gång... hårddisken levde sitt eget liv, eller kanske rättare sagt död... gick inte att starta... men efter att ha formaterat än en gång så funkar datorn igen (peppar peppar). Men nu har jag skapat lite partitioner på stora hårddisken, så ifall det krachar igen så ska det väl vara ok. Tänkte ta lilla disken till enbart Cubase grejer där alla mina egna låtar ska ligga och så. Å andra sidan så ska en ny stor disk in i burkfan, så kanske ska man lägga allt där... ingen dum idé....


Nu till något roligt:
I'VE GOT THE JOB!!! :D
Musiklärare x2!! Wohoooo :) Känns nå grymt kul faktiskt!!! 50% anställning, så det är inte illa pinkat! Så nu jobbar man på 3 ställen...hehe

Å så kom nya hårddisken hem, samt min nya digitalkamera på posten. Så allt gick grymt bra igår. Så jag var ju bara tvungen å köpa en lott oxå, å nog fan vann man på den oxå! haha.. inte många kronor, men ändå :)

Kommentarer
Postat av: Fia & Aquiro

Grattis till jobbet! :)

Men jäklarns dator! Grr.. Mitt erbjudande om att sparka på den står kvar;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback