Lektioner till fullo

Så sitter man åter igen trött efter lektioner. Kan börja med dagens lektion. Eller, e la ingen som e intresserad av att läsa det. Men det var kul. Igår däremot skulle jag gå med musikläraren på skolan jag fick jobb på nyligen. Bara gå med och kolla vad dom gjorde. När jag kom in i klassrummet och satte mig så frågade de om jag var den nya musikläraren. Och så pratade vi lite allihop bara lite smått så där. Så säger en, "men du vet att hon (läraren) är sjuk idag va?"  haha, tänkte jag när alla skratta åt det...kul skämt.... "Asså, det är sannt..." Och det var det ju... DOH!
Men det slutade med att jag hade ALLA lektioner lektionstiden ut! "Not bad skitet" som man säger i Grekland....

Nu dags å ta sig mot Coop å fixa pluggar å sånt.

Kommentarer
Postat av: Fia & Aquiro

Du är så grym Per!!:D
Musiklärare is the shit!;)

Klart vi ska leka snart, kanske kan ta en promenad eller nåt? Det är ju våååår:)

Haha & jag kanske ska börja fundera lite mer på vad jag skriver eg;)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback