Ingen musik skapas i datorn längre :(

Nått har hänt... vet inte om det är virus (som inget virus prog. hittar, har testar flera). Nått e galet iaf! Dels så kan datorn bete sig grymt skumt efter en seeeeg uppstart, men framförallt har nu Cubase börjat strula... å ändå har det funkat så grymt bra fram tills nu... BAJS!!

Vet inte vad man ska göra heller... har testat å installetat om Cubase och alla dess plug-in grejer samt ljudkortets mjukvara. Dock tror jag att problemet ligger någonstans i ljudkortet, för det är där som allt strul händer, samt det felmeddelande man får upp ibland efter windows loggast på har samma ikon som ett av valideringsprogrammet till Cubase har. SÅ antagligen är felet där, men det har ändå inte hjälpt att av/om-installera.... what to do!!!???????

trist.... när man äntligen kommit igång igen.................

Kommentarer
Postat av: Fia, Xerox & Aquiro

Buääää! Kom hit med felet & jag ska sparka på honom tills han inte kan orsaka oreda mera! moahaha

Postat av: Clou Perra

Jag kommer på en gång om du lovar å laga skiten!! ;)

2007-02-16 @ 15:23:28
URL: http://clouperra.blogg.se/
Postat av: Ina

*sparka lite på datorn åt* Vi får trösta oss med pizza och film ikväll, helt enkelt ;) Tack för att du är så oerhört underbar och tar hand om ajaj-iga Ina...bästaste pojken =)

2007-02-16 @ 17:48:56
URL: http://www.inisen.se
Postat av: Clou Perra

Klart jag gör sötis!! :) Pizza låter smaskens! synd bara att vi inte kan äta sippans...... :(

2007-02-16 @ 18:17:57
URL: http://clouperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback