Fortfarande problem med bloggen

Blogg.se buggar som satan.... och ingen hjälp verkar man kunna få på FAQ eller liknande sidor.
Har mixat å fixat flera timmar nu, och gjort det bästa av situationen... vet inte vad som är fel!

Nån som vill hjälpa mig?? För jag fattar fan inte längre....

Problem:

* Menyraden till höger här har en förmåga att åka ner UNDER alla inlägg, dvs sist/längst ner på sidan.
Klicka på ett av mina inlägg (blir då ny sida) så förstår ni vad jag menar...

* Även blir den liten grön rand mellan min head-bild och själva tablen (inläggsidan). Alternativet är att här på index-sidan försvinner en bit av head-bilden in UNDER tablen.

* Avståndet mellan rubrikerna i "Senaste inläggen" varierar. Se efter, det är inte samma mellanrum...


Nån som fattar dessa jävla buggar?? Jag har testat byta stilmall och uppdaterat till orginal-kodmallarna, men det är samma problem.....

anyone???

Kommentarer
Postat av: elin

Hej igen !
Du får gå in och välja ny mall för hur du vill att din blogg ska se ut. Sen om du vill göra om din blogg ytterligare går du in på redigiera mall, sen på spara när du är klar.. Hoppas du förstod. somsagt det är lite svårt att förklara för någon så där. Kram Elin

Postat av: Elin

Du har valt en mall som gör att allt hamnar där nere, men testa med en annan mall ist ! Kan funka då.. Kram

2007-02-21 @ 18:35:01
URL: http://www.fiestaqueza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback